Verzenden

Verzendbeleid


Bestelproces via onze website

In onze webshop vind je een selectie van artikelen die elektronisch besteld kunnen worden. Deze artikelen kun je, indien gewenst, selecteren. Vervolgens geef je aan hoeveel artikelen je toegeleverd wilt hebben. Nadat je de gewenste artikelen geselecteerd hebt, dien je je bestelling te bevestigen middels het specificeren van je persoonlijke gegevens, de wijze van betalen en door akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Hiermee bevestig je de bestelling en komt de overeenkomst tot stand.

 

Wijze van levering

Afhankelijk van de samenstelling wordt jouw bestelling door onze vervoerder of per post afgeleverd. 
Indien jouw bestelling als postpakket verstuurd kan worden, draagt POST.NL zorg voor de aflevering. Je ontvangt van ons dan een mail met een track&tracde code om jouw pakket te volgen.


Voor de overige bestellingen draagt onze vervoerder Dutchned zorg voor de aflevering. De door jou bestelde artikelen worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de Begane Grond geleverd. Dutchned neemt per mail of telefonisch contact met je op om een afspraak voor bezorging in te plannen. Voordat ze langskomen ontvang je nog een indicatie van het tijdstip. Kan de afspraak toch niet doorgaan? Neem dan contact op met Dutchned om de afspraak te wijzigen. Toch niet thuis bij levering? Dan zal Dutchned contact met je opnemen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Indien gekozen voor de optie afhalen kan dat op ons kantooradres.


Extra bezorgservice grote meubelen zoals banken

Het is mogelijk om grote meubelen met onze extra plaatsingsservice te laten leveren. De extra plaatsingsservice houdt in dat onze bezorgers de grote meubelen zoals bijv. een bank binnen afleveren (op begane grond mits eenvoudige doorgang mogelijk is). Ze plaatsen de bank voor je in elkaar en nemen verpakkingsmateriaal weer mee retour. De extra service is mogelijk bij levering van maandag t/m vrijdag en kost €75.- extra.
Indien je van deze service gebruik wilt maken, kun je dat telefonisch aangeven bij onze klantenservice of per mail via [email protected]


Levertijd

  • Direct uit eigen voorraad leverbaar
    Bij elk product vind je de actuele voorraadstatus. Bricliving.nl doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en jouw aankoop zo snel mogelijk bij je af te leveren. In ieder geval binnen 1 tot 3 werkdagen De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen betaalwijze. 
  • Levertijd bij overboeking (indirecte betaling)
    Gelieve rekening te houden met 1 à 2 werkdagen overboekingstijd indien je jouw aankoopbedrag betaalt met een vooruitbetaling. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per e-mail zodra bricliving.nl jouw betaling ontvangt. Jouw bestelling wordt diezelfde dag nog verstuurd.  
  • Bezorging is niet op voorraad
    In  geval de artikelen niet op voorraad zijn, neemt Bricliving.nl contact met je op om een indicatie af te geven van de levertijd. Bricliving.nl doet er in ieder geval alles aan om je bestelling te verwerken en het zo snel mogelijk bij je af te leveren. 
  • Bezorging op zaterdag
    Onze vervoerder (PostNL) levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.


Verzendkosten 

  • Bezorgkosten binnen Nederland
    Standaard geldt voor de verzendkosten binnen Nederland € 5,95. Gratis bij bestelling boven de € 75,-. Bij gepersonaliseerde producten kunnen de verzendkosten afwijken. Voor de Nederlandse Waddeneilanden geldt een eilandentoeslag van € 12,50.
  • Bezorgkosten België
    De bezorgkosten voor België en Duitsland bedragen € 14,95 per zending. De bezorgkosten worden bij het afronden van uw bestelling weergegeven.
  • Opgesplitste bestelling
    Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige en niet-voorradige producten dan kan door ons besloten worden om jouw bestelling in meerdere zendingen naar je op te sturen. Mochten wij hiertoe besluiten dan dragen wij de extra gemaakte verzendkosten.


Prijzen

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Geldigheid

Onze aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.